Vytvořte reklamu, která zaujme. Využijte triky, díky kterým si vás všimnou

Vytvořte reklamu, která zaujme. Využijte triky, díky kterým si vás všimnou
Vytvořte reklamu, která zaujme. Využijte triky, díky kterým si vás všimnou

Aby vaše firma mohla růst, je třeba ji dostat do povědomí co největší skupiny lidí. Jak ale najít všechny jednotlivce z vaší cílové skupiny, a to co nejjednodušší cestou? Ideální je využít reklamu. Ať už použijete jakákoli média, měli byste dbát na několik základních pravidel, která zvyšují atraktivitu reklamy. Působí totiž na psychiku zákazníka, který pak se pak snáze a rychleji rozhodne pro koupi produktu nebo využití služby.  

Využijte nenápadné pomocníky 

Zaútočte na všechny smysly naráz. V reklamě, která je k poslechu v rádiu v takovém případě nemůžete být příliš kreativní. Dveře vám v tomto ohledu ale otevírá televize, kde jsou reklamy nákladnější a především internet. Umístění reklamy do online světa je dostupné a dostane se co nejblíže k cílové skupině. Využijte příjemných barev, zajímavé hudby, efektů, videí a rovnou zákazníka vyzvěte, aby si sám přišel produkt nebo službu vyzkoušet. Čím více smyslů bude při sledování reklamy zasaženo, tím vyšší máte šance na úspěch.  

Pozitivní i negativní reklama 

Hlavní je zaujetí a probuzení emocí. Toho nejlépe docílíte, pokud využijete vysoce pozitivní stimuly radosti, štěstí, lásky, ale jak se v čase ukázalo, stejně účinně na diváka působí navození negativních emocí. Ve chvíli, kdy sledující nebo posluchač reklamy pocítí závist, strach nebo například rozzlobení, máte vyhráno. V takovém případě jste totiž minimálně dosáhli zájmu, který jste potřebovali.  

Lákavá a jednoduchá 

Zákazníci chtějí vidět, že existují jednodušší a rychlejší cesty ke všemu, čemu se věnují. Reklama by proto měla nejprve u potenciálního zákazníka vytvořit pocit, že nyní se nachází v těžké situaci, dosud nevyužíval své možnosti naplno, ale nyní je vše jinak. Teprve poté přichází na řadu představení produktu, které na všechny tyto problémy nabídne jednoduchou odpověď. Díky tomu se zákazník bude domnívat, že bez propagovaného produktu či služby nemůže v budoucnu fungovat.